nedjelja, 30. siječnja 2011.

patchwork i print u kombinaciji.....

sinoć sam sašila ovaj jastučić......eto koja je prednost kompa koji je na izdisaju.....ne mogu lutati po blogerskim prostranstvima i imam viška vremena:)....
već neko vrijeme proučavam patchwork elementa i njihov način rezanja i slaganja....
sinoć sam konačno imala dovoljno vremena i koncentracije za složiti ovo....i na kraju mi se sve skupa i ne čini tako teško i komplicirano......
kao i u svemu i tu treba prakse:))....




a kako je uopće došlo do toga da krenem s ovim....
prošle godine mi je prijateljica iz njemačke donijela torbu......ali.....
nakon prvog pranja smeđe ručke su pustile boju i više ju nisam koristila jer mi je izgledala muljavo;))).....
a bilo mi je tako žao ove slike.....








a druga patchwork strana se nametnula sama od sebe.....

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...