utorak, 18. siječnja 2011.

makeover - vaza....



ova vaza je bila jedna jako nepraktična stvar......muke s pranjem vam ne moram opisivati,vidite kako je uska gore......a prozirna:)....




odlučila sam u obojati.....ili zašto ne obući u haljinicu:))))
kako sam joj sašila haljinicu?....
skrojila sam trapezastu haljinu.....izmjerila sam obim vaze gore i dole i visinu....






nakon spajanja navukla sam materijal na vazu,zalijepila ga gore i dolje.....na dnu dodatno pojačala kartonom....








za listove-cvijetove mi je trebalo čvršće platno,koristila sam keper......cvjećarska žica i tri drvena štapiće,šibe.....




platno izrezano cik-cak škarama u obliku lista.....cik-cak bodom ušivam žicu između dva komada platna...




tako zašiven list omotam oko šibe....




i dobila sam lisnate crne i bijele granćice.....
ovisno o raspoloženju mogu u vazu dodavati i grančice drugih boja:)).....








a tu je i sanjini pompon:))....ovo je prvi,mogao je biti i bolji ali....:)))....






a i zamić ( zamioculcas) s lijeve strane pušta nove grane:))...










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...