utorak, 4. siječnja 2011.

kućica dobrodošlice........

najprije bih zahvalila svima koji su mi poželili brzo ozdravljenje:)))....
ali nisam imala problema s gripom ili tako nečim nego me je gadno uklještilo u kičmi:((....tako da nisam mogla ni sjediti.....
zato sam i radila uglavnom ručno,igla,konac,krpice......danas mi je već bolje i sasvim pristojno hodam.....
kako bi rekla moja prijateljica "hodam dostojanstveno":)).....
za danas sam napravila jednu kućicu dobrodošlice za vrata.....sad kad skinemo blagdanske vijence da vrata ne budu prazna....
većinu toga,oko 80% sam šivala rukom.....i jako sam se dobro zabavljala stvarajući ovu veselu kućicu....ima na njoj početničkih grešaka jer nikad nisam radila ovako nešto ali nadam se da će već sljedeća biti bolja:)).....





















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...