ponedjeljak, 20. prosinca 2010.

swap za nelu.....

nikad ne propuštam swap:))....ovo je drugi u izzynoj organizaciji na kojem sam sudjelovala:)).....
moja partnerica nela radi čudnovate stvari s papirom i sam pogled na njen blog me je asocirao na čistoću i prirodnost.....i sasvim spontano sam došla do odluke da ću sve za swap raditi od prirodnih materijala i boja....
a šta je nela napravila za mene možete pogledati OVDJE .....



čizmica.....od netretiranog lana....fensi-šmensi model s čipkom i satenskom trakicom....podstavljena žuticom......i zadnju touch metalni gumb na trakici za vješanje:)...














srce sašiveno od platna koje je još moja baka tkala......detalj čipke i spremno je da visi negdje u nelinom domu:))....






heklana pahuljica za nelin bor:))....




ovo sam nazvala "knjiga za svaku ženu"......nije na odmet imati pri ruci konac,igle,ziherice ili rezervne gumbe:)))....
nakon što sam završila gornje stvari shvatila sam da ne šaljem ništa od decoupagea....kopajući po salvetama našla sam ove preslatke anđele i dekupažirala ih na platno na kojem se inače rade gobleni......još malo čoje ostale nakon šivanja kaputa....
anđeli na koricama su tu da ipak sačuvaju nelu od većih nezgoda :))....

















znam da volite da vam na kraju stavim i bar jedan grupnjak.....
evi ga,jer vi to zaslužujete:)))....











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...