petak, 19. studenoga 2010.

ODLIČNE STE!!!!!!......

ovaj post je trebao imati drugačiji naslov ali nakon što sam pročitala vaše komentare,od srca se nasmijala više od nekoliko puta ovakav naslov se nametnuo sam od sebe:))....vjerujem da je i vama bilo jednako interesantno čitati odgovore na postavljeno pitanje:)....
priča s ovom sarah key je začeta u mojoj glavi prije par dana kad smo se biljana i ja našle na kavi........duo truba:)))
prije toga sam ju zamolila da pogleda po ormarima i ako ima nešto sa sitnim uzorkom,karirano,na prugice ili cvjetiće, da mi donese.....donijela je suknju u koju moram biti iskrena, ona više ni širinom ni dužinom ne stane (joj ubit će me zbog ovoga)......
ali emocionalno je vezana za taj komad(ić) odjeće....svi imamo u ormaru bar jednu takvu stvar,zar ne:)))).....
teška srca mi je dala suknju,samo zbog toga što je znala da ću s njom napraviti nešto zgodno:)......na rubu suza ona,na rubu suza ja - prava melodrama.......
i šta sam ja mogla nego u maniri melodramatskog happy enda napraviti joj nešto :))))....
sjećate se njenog makeovera fotelje?......ostalo je nešto i tog materijala....
sad je već svima jasno da sam tu sarah key radila za biljanu.....nakon što sam pročitala njen komentar samo se nadam da sada ne sjedi na ONOJ fotelji:)))))











bilo je više vas koje ste pogodile za koga je karirano-ružasta sarah ali prva koja je pogodila je zondra.....
ona će dobiti zeleno lilastu sarah  :).... 
današnji je dan naklonjen riječankama:))).....
a svi vi ostali molim lijepo da ubuduće ranije dolazite na ovaj blog.....jer nikad se ne zna šta vas ovdje čeka:)))).....






hvala svima na sudjelovanju,bile ste odlične:))))......
i da,nisam u cvijetu mladosti ali nemam (još) unuke:))))....i imama dva sina:))....


već neko vrijeme žalim napisati i ovu molbu.....
na sitemetru vidim da vrlo često moje blogove posječuje netko iz amerike,točnije Mountain View, California.....
bilo bi mi jako drago da mi se ta osoba javi,komentarom ili na mail:))))....
please!!





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...