četvrtak, 21. listopada 2010.

jedna s roll kragnom...

od drugog,onog predivnog tamno sivog trikoa sam sašila tuniku s roll kragnom i šišmiš rukavima.))....




ovako izgleda skrojena tunika....




nisam koristila nikakav kroj nego sam krojila "napamet" a krojački metar mi je u tom slučaju  neophodan.........
ovdje radim izrez na leđnom dijelu tunike.......za širinu klasičnog izreza uvijek izmjerim 9 cm......
prednji i zadnji izrez se razlikuju po obliku i dubini ali širina im je uvijek ista:.......






nakon što sam spojila i obradila ramene i bočne šavove ostalo mi je samo da završim vratni izrez.....
spojim pribadačama ramene šavove tako da dobijem dužinu pola izreza.......




na osnovu izmjerenog vratnog izreza skrojim kragnu.......ovo je četvrtina kragne,pregib materijala je na gornjoj strani i na desnoj bočnoj.....
sastavim kragnu i elastičnim bodom prišijem oko vratnog izreza....






imam duge ruke a "šišmiš" rukavi su mi uvijek kratki jer mi treba više od 140 cm........zato sam na rubu rukava našila pasice kojima sam produžila rukav .....




nakon što sam ju porubila i ispeglala tunika je spremna za nošenje.......

















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...