utorak, 28. rujna 2010.

jedna s cvijetom.....

još jedna nova torbica......počela sam raditi popodne ali kad sam završila već je bio mrak tako da fotografije nisu najbolje:))...
i moram priznati kad radim tutorijale da šivam i više mislim na to šta sve treba fotografirati a manje na ono što radim tako da mi se događaju krivi šavovi,končići i tako još ponešto:))).......




najprije sam složila sendvič od dva materijala između kojih sam stavila vatelin......




prošila sam sve zajedno namjerno krivudavim šavovima......




i dobila ovaj komad štepanog materijala.....za izradu torbice mi trebaju još i dvije kose trake i patent.....




kako skrojiti polukružnu torbicu?......ja sam se poslužila plastičnim poklopcem:))))........pomicanjem poklopca možete odrediti visinu torbice:)....




ovako izgleda skrojena torbica.....od ovoga sve počinje:)).....




na obje strane sam označila sredinu dužeg dijela ovala.....




položim kosu traku na oznaku sredine i zašijem do druge oznake.....




ovdje vidite kako izgleda nakon što sam našila obje kose trake.....




sad prevrnem kosu traku ........pomažem se pribadačama ali za manje vješte preporučam heftanje koncem.....




i s donje strane treba podvrnuti višak kose trake......




uz rub tako prevrnute trake namjestim patent i prišijem ga.......




nakon što sam prišila patent okolo radim drugi šav.....ovaj ide uz sam šav kojim je spojena kosa traka i torbica.....




kad radim taj drugi šav pazim da s njim hvatam i platno patenta s donje strane....




ovako izgleda buduća torbica s našivenim patentom oko nje:))....




umetak....
za umetak na torbici sam skrojila dva pravokutnika dužine 10 cm i širine 6 cm.....
uska trakica na vrhu će biti petljica na torbici:))....
ove torbice se otvaraju do dna i meni su malo plitke.....ovakvim umetkom dobijem dubinu:))....




pravokutnike sam preklopila po dužini i zašila ih.....




kad treba nešto prevrnut obavezno odrežite  materijal ovako ukoso ......




te sam pravokutnike prevrnula i  ispeglala  .....i dobila ovo.....




dužu stranu pravokutnika pričvrstim za jedan kraj torbice i zašijem po vanjskom šavu......




nakon što sam prišila oba pravokutnika torbica iznutra izgleda ovako........neka vas ne brine što oni nisu do dna torbice.....




zatim preklopim rub na kojem završava patent pod pravim kutom......pravokutni umetak isto tako moram uhvatiti šavom....




prošijem i odrežem višak....




opšijem kosom trakom.....




i torbica je gotova....:)))

cvijet......
za cvijet kakav je na torbici izrezala sam dva kruga,veći i manji.....




iglom i koncem prođem oko cijelog kruga....




stegnem konac i dobijem zeleni dio cvijeta......isto tako sam radila i s manjim komadom.....na kraju na sredinu našijem gumb i prišijem na torbicu......






još jedan pogled na gotovu torbicu....






i pogled na unutrašnjost.....jako mi se sviđa što je iznutra žuta:))).....
sad vidim da sam zaboravila fotografirati ubacivanje petljice:)......
a šta sad mogu osim napisati da se ona ušiva u fazi kad radim trokut:))).....















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...