subota, 11. rujna 2010.

izvlačenje...

između ostalog danas smo moja mama i ja imale zadatak izvući dobitnicu toaletne torbice......
da,ja sam rezala,pisala,presavijala,slikala i sve ostalo a slavu će pokupiti mama jer je njena ruka izvukla dobitnicu:))))....

papirići s imenima....




svi papirići u limenoj kantici,spremni za izvlačenje:))....




ruka u kantici......jedan izvučeni papirić.....




na njemu ime......eda.....




čestitam draga eda,adresu imam i torbica stiže sljedeći tjedan.....po izboru tvoje mame šaljem crnu:))))....




ovom prilikom se ispričavam hanči jer još nisam poslala zasluženi poklon koji sam joj obećala kao  50. sljedbeniku na ovom blogu.....sve šaljem u ponedjeljak:)))......

ali to još nije sve........
ipak su u igri bile dvije torbice:))......
kao organizatorica i glavna i odgovorna za cijelu ovu igru odlučila sam pokloniti i drugu torbicu:))....

kome?......moj sretan broj je 7 i torbicu će dobiti sedmi komentar po redu.......
dakle mamakreativka))))........

molim te pošalji mi adresu na mail :))......


hvala vam svima na sudjelovanju,broj vaših komentara je uvelike nadmašio moja očekivanja ......i obećavanm da ćemo se uskoro opet igrati:))))....






Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...