subota, 18. rujna 2010.

ispunjeno obećanje:)...

davno sam obećala da ću vam pokazati i nešto od kukičanih radova.....
prije desetak godina jednu jesen,zimu i proljeće sam provela manijakalno heklajući:))......a onda sam se predozirala i stala....
većina ovoga je iz tog perioda i sad uglavnom stoji u ormaru,dobro zamotano da ne požuti:)...
specijalno za ovu priliku sam ih malo prepeglala i zato sorry što nisu baš onako nategnuti kako bi trebali biti:)))).....
veće primjerke ću pokazati možda nekom drugom prilikom.......

ovakvih sam napravila cijeli komplet,6 komada....




sjećate se ovog leptira.....bio je jako popularan:).......






na domaćem platnu koje je tkala još moja baka:)......








na lanu......s ažurom.....






najviše volim ovalne:).....










ali ni okrugli nisu loši:).....












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...