ponedjeljak, 9. kolovoza 2010.

novi izgled bloga

prije par dana sam ostavila komentar na hobbychic blogu ni ne znajući da bih mogla dobiti poklon od tee.....a ona mi je napravila novi BUTTON za blog.......tu je sa desne strane,možete ga slobodno uzeti,grabnuti ;)......
zar nije zgodan:)).........tea je čak stavila i meni tako drage točkice:))).........hvala tea: <3 



sve to me je potaklo za malo igranja s dizajnom......ne znam da li sam se previše zaigrala ali blog sad izgleda ovako......malo je veseliji i drugačiji:)))).......nije kariran ali je šargopirgast:))).....
postavila sam i horizontalnu traku  za brže i lakše pretraživanje bloga.......do kraja dana će svi gumbi biti u funkciji.....nadam se:)))....




na današnji dan imam 47 sljedbenika:))))......hvala vam svima što me pratite......čekam jubilarnog  50. sljedbenika......dobit će i jednu malu nagradu od mene:)))))...... nagrada neka za sada bude moja mala tajna;)....

uskoro novi radovi.....bilo je i vrijeme zar ne?
pusa:))......










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...