subota, 21. kolovoza 2010.

cvijet torbica i još ponešto.....

znam,znam da sam već dosadna s ovim torbicama ali tako su slatke i zarazne za šivanje da ne mogu prestati......
ali obećavam ovo je za jedno (kratko) vrijeme sve od ovog modela:)))).....
ovih dana ću postaviti gumbić na kojem ćete moći klikom  pogledati sve torbice a ako želite i kupiti ih:))....

možda ste mislili da će cvijet ići na nekakvu konkretnu torbu ali radila sam ga na malom komadu materijala i evo ga na poznatoj polukružnoj toaletnoj torbici:)).....
paspul i unutrašnjost sam radila od meni jako dragog crno bijelog cvjetnog dezene....koji sam BTW kupila za haljinu a sad ga je ostalo možda tek za jednu majicu.....možda:)))....
dimenzije 12 x 10......






i još dvije torbice u kombinaciji crno-bijelo i crno s afričkim motivima u jakim bojama.......ta dva materijala sam sastavila i tek onda krojila......unutrašnjost torbica je od crne štepanog satena......
dimenzije 22 x 18.......i 16 x 16....











i još jedna u jeans-cvjetnoj kombinaciji......nadam se da se novoj vlasnici sviđa ova vesela torbica:))).....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...