petak, 9. srpnja 2010.

jeans

u par sljedećih postova ću vam pokazati par stvari koje sam prije šivala i prepravljala a čine mi se kao zgodna ideja kako od komada garderobe koji vam visi u ormaru napraviti nešto što vam dobro stoji ....:)))

imate stare traperice koje su vam uske?......ili su jednostavno previsoke u struku?...
evo kako sam je riješila problem s trapericama koje su mi bile previsoke u struku....

jednostavno sam skinula pojas......od njega sam izrezala jednu traku koju sam prišila s unutarnje strane traperica da budu čvršće i da mi se ne razvlače u struku....iskoristila sam i stare petlje za remen,sada samo stoje malo niže:)....

problem s kopčanjem,jer sam s pojasom skinula i rupicu,sam riješila jednom grubo opšivenom petljicom od ostataka jeansa......i zašila zgodni metalni gumb:)))....
namjerno nisam ništa previše obrađivala i ostavila sam končiće da vise.....

meni ser baš sviđaju zato što su tako fronclave:)))).......















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...