srijeda, 16. lipnja 2010.

suknja - makeover

prije nekoliko dana sam na Teinom blogu vidjela prijedlog za haljinu na "žabice"......a onda sam se sjetila da imam takvu haljinu......sašivena još prije dvije godine.....naramenice su zapravo trakice na vezanje tako da je to 2u1 odjevni predmet......ako nabrani dio s žabicama dignem gore imam kratku haljinu a ako spustim do struka imam dužu suknju.....ali čemu priča kad sam neuspješno tragala za njom po bespućima spremljene ljetne garderobe....a znam da je u nekoj kutiji......eto ostajem vam dužna pokazati ju.....
ali u svemu tome sam pronašla nešto što mi se učinilo zgodno za pokazati .......jedan od načina kako se može osvježiti nekakav stari i već dosadan komad garderobe......istina ovu sam suknju sašila ovako ali mogla sam isto tako i prepraviti staru.....
radila sam s običnom džepovinom.....to je tanki pamučni materijal koji se uglavnom koristi za džepove na muškim hlačama i ima ga u 10 boja.....koristila sam maslinasto zelenu,plavu i boju kakaa.....trake materijala su kidane,onako da zarežete komad materijala i onda ga s rukama raskidete.....višak končića sam otkinula.......najprije je zašivena šira zelena traka a na nju s gornje strane tanka plava a s donje strane dupla smeđa......kao točka na i poslužila mi je žuta žoržet svila,namjerno nemarno nabrana.....sve sam radila crvenim koncem da bi mi išlo uz jedne crvene sandale ......namjerno su mi svi šavovi malo nemarno krivudavi da stvore protutežu strogom gornjem djelu suknje.....
a gornji dio suknje ima male "sajmlice" ištepane također crvenim komcem....
nadam se da sam vam dala ideju da osvježite neki komad garderobe......
veličinu suknje zanemarite hahaha.....cca br 42











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...