ponedjeljak, 21. lipnja 2010.

majica.....nova?.....neeee....

ljeto nam se vratilo!!!.....tralalalalal.......a s njim i majice,japanke,haljinice...
pronašla sam u ormaru ovu majicu....vjerovali ili ne to je bila XXL majica mog sina ali se u pranju i sušenju malo stisnula:(......ostala je samo kratka,široka majica bez rukava,odlična za brisati prašinu....
ILI??......
ipak mi je bilo žao baciti ju .......iskoristila sam još jednu staru bijelu majicu,njih po kući sigurno svi imate:)))....
i od dvije majice,nenosive,napravila jednu.......nosivu.....




od stare majice sam skrojila ovu malo širu pasicu tako da mi majica sad ima dužinu a i stoji na bokovima....
izrezala sam uske trake i prišila ih po majici....mali komadić i na ramena jer je taj šav bio ružan i debeo....
i za kraj izrezala sam krugove,spojila ih u ruže i našila na majicu.......
zgodno zar ne?







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...