srijeda, 30. travnja 2014.

granny square torbica....nastavak


prošlo je već prilično vremena kako sam radila ove kocke.....zelena,plava i roza boja sa sivom kao osnovom pokazane u ovom postu ...
a prošlo je već i prilično vremena kako sam završila ovu torbicu.....samo je trebalo uzeti foto aparat u  ruke i završiti post....naravno,odabrala sam nezgodan dio dana,kad je sunce previsoko i baca sjenu tako da boje niti na svjetlu niti u sjeni nisu identične onima u stvarnosti...
no!....
strana sa zeleno-plavim naglascima boje....




i strana s roza-plavim bojama....(i malo zelene :))....



svaka strana torbice se sastoji od 6 kocki-3 u kombinaciji boja i 3 sive...
da ne bih samo sastavila dvije plohe a i da bih dobila širinu torbice na jednom dijelu sam doheklala bočnu stranu....




na gornji rub,vidljiv na slici iznad, sam našila patent....i sastavila torbicu ( što se ne vidi niti na jednoj fotografiji jer je fotograf nešto zabrljao :)))....




pamučna podstava u zelenoj boji sa sivim prugicama...sastavljena i spremna za unutrašnjost torbice....




zbog toga što sam podstavu ubacivala u sastavljenu torbicu nije dolazilo u obzir da ju zašijem šivaćom mašinom.....na sreću,igla i konac uvijek dolaze u obzir :)....



na kraju ....kao točka na I ili kao šlag na tortu:).....tri obheklane kuglice kao ukrasni dodatak na patentu....i krajevi patenta "obučeni" u heklani završetak :)....




nakon ovog brzog ali i iscrpljujućeg foto sessiona torbica se jednostavno izvrnula na leđa i odbila daljnje naslikavanje:)....









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...