nedjelja, 7. listopada 2012.

ništa što bi ličilo na naslov mi ne pada na pamet......


šta raditi navečer kad je program na tv katastrofa i ne može se disati od raznih sapunica?......ili kad se ne stigne u knjižnicu po neku novu knjigu?.....
mi zaljubljenici u konac i igle uvijek imamo mogućnosti spojiti ugodno s korisnim....ubiti vrijeme i napraviti nešto korisno.......
npr. još poneki etui za mobitel:).........
ovaj je rađen od pamučnog konca bež boje iglom br.2,5......na gornjem dijelu je ušiven komadić ukrasne trakice iz jasninog paketa o kom sam pisala u prošlom postu:)).....














crveni je rađen mojim omiljenim bubble bodom koji jako dobro amortizira ne daj božen padove.)))....
boja je daleko ljepša u stvarnosti ali danas ju jednostavno nisam foto aparatom uspjela dobiti.....vjerujte mi na riječ:)).....
pamučni konac,igla za heklanje br.2,5.....























Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...