subota, 6. kolovoza 2011.

jedna nagrada i par cvjetova.....

to što me u zadnje vrijeme nema ni za lijek znači da je bilo kakav oblik kreativnosti na ledu:(.......
ili jurim okolo ili mi je doma sve puno gosti:)).......
ali ipak.......sebi za dušu uspjela sam se družiti s heklaricom.......
ništa veliko,tek par cvjetova:)).......








kako se rade ovakvi cvjetovi vidjela sam kod marie cristine na bloga artesanias tresarroyenses.....ako niste svakako posjetite njen blog i ako volite igle u bilo kojem obliku nećete se razočarati:)).....










ovo je prvi pokušaj,malo je mali cvijetak:).....zato sam napravila još nekoliko većih:)))....








ako se pitate gdje će ruže završiti tu se kuha još nešto:)........








a jučer me je bi-bop s istoimenog bloga jako iznenadila dodjelivši mi ovu nagradu:).....
hvala još jednom:))...







kod preuzimanja nagrade treba odgovoriti na par pitanja.....nisam baš u formi a i vremena nemam na pretek pa su i odgovori jako "maštoviti".......




Name your favorite color: zelena
Name your favorite dessert: čokolada,sladoled
What makes you mad? :bahatost
When you’re upset you…:brojim do 10:).....
Name your favorite song: previše je dragih pjesama da bih izdvojila samo jednu
Your biggest fear is? bolest,vegetiranje
Guilty Pleasure:cigarete između ostalog



iskreno se nadam da ću od sljedećeg tjedna uhvatiti svoju uobičajenu kolotečinu i opet raditi,pisati,pratiti i radovati se vašim novim postovima:)....
do tada šaljem vam puse a nagradu prosljeđujem svim sljedbenicima i svim ljudima dobre volje koji čitaju ovaj blog:))....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...