ponedjeljak, 18. listopada 2010.

poklon vrećica.....

moram vam reći da sam smislila svašta za šivati i da postoji mogućnost da vas zatrpam postovima:))))......
nadam se da vam to neće smetati da ostavljate komentare ..... svi ih volimo zar ne?....
isto tako molim nove blogere koji dolaze da im ne bude teško napraviti par klikova i postati moj sljedbenik.......jer za "proslavu" 100 sljedbenila bit će jedan malo veći giveaway za SVE sljedbenike .......što prije to bolje :)))).....



prije nekog vremena sanja je u jednom komentaru pitala kako se rade poklon vrećice?....
pokaznu poklon vrećicu sam radila od organdija.....




komad organdija sam porubila u dva reda s obje strane.....




sastavila sam bočne stranice i usko uz šav odrezala materijal....




prevrnula sam cijelu vrećicu i prošla još jedan šav s te strane....ovo je moja mama zvala "francuski šav"......ne znam da li se zaista tako zove ali ga volim raditi na tankom materijalima......izgleda uredno i nema cik-cak obrade koja nekad kvari estetski izgled.....






s obje strane uz šav sam prorezala male rupice......




pomoću ziherice sam oko cijele vrećice kroz kanalić s desna na lijevo uvukla svilenu trakicu...




nakon toga sam drugu svilenu trakicu uvukla s lijeva na desno kroz isti kanalić oko cijele vrećice....




krajeve satenske trakice sam zavezala u čvor a višak trakice odrezala....




jednim potezom,povlačeći oba kraja trakice se stežu i formiraju ovu slatku poklon vrećicu......












Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...