subota, 21. travnja 2012.

torba...... ili još malo recikliranja:)......

imala sam namjeru ovaj post početi u sasvim nekom drugom tonu ali kako ga nisam stigla napisati odmah do sada su sve pametne rečenice koje su mi se jutros uz kavu motale po glavi jednostavno isparile......
uglavnom,jedan pogled na popularne postove kaže da je recikliranje svima vama interesantna tema......pa iako se već polako psihički pripremam za proljetno-ljetnu obnovu garderobe i sjedenje za šivaćom mašinom red je da najprije riješim zaostatke......
a ova torba je zaostatak:))......još davno sam počela s njenom izradom i ne tako davno završila dio koji se tiče heklanja ali nikako ,baš nikako, se nisam mogla sastati sa šivaćom mašinom i sašiti podstavu za torbu......
sinoć sam i na to stavila točku:)....









torba je napravljena od jersey plahte,točnije pamučnog trikoa.........naletila ja ,naivka , na jeftine plahte,izbor boja nikakav ali nekako sam se odlučila za smeđu,mušku,za juru:))......pokušaj da tu plahtu stavim preko madraca (pogađate?) završio je totalnim fijaskom.......ako ju nategnem u dužinu preuska je i obrnuto.......





zato sam lijepo škarama odrezala uštepanu lastiku i spiralno cijelu plahtu izrezala u jednu beskonačno dugu traku.........kad kažem spiralno mislim počela sam s jednog vanjskog ruba i u krugovima rezala prema unutra....






imala sam nekakve druge ideje za ručke ali jednostavno nisam pronašla karabine koji bi mi veličinom odgovarali........na sreću u potpuno nevezanoj potrazi za lanenim tkaninama pronašla sam ove ručke.......i baš su mi simpatične u ovoj kombinaciji drvenih perli,konca i špage.....







da li da kažem ili da prešutim?:/.......ali danas smo moj foto aparat i ja očito na VI pa bi po fotografijama i bojama na njima mogli pomisliti da se radi o dvije-tri torbe.........tko razumije,shvatit će:)))))......
a torba je samo jedna:)).....










Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...